Kouřil a Miessner o greenwashingu: Průlomová studie z roku 2008
Kouřil a Miessner o greenwashingu: Průlomová studie z roku 2008 odhaluje, jak firmy často zaměňují zelené plány za atraktivní marketingové triky. Pokud si myslíte, že ekologická reklama je vždy pravdivá, možná vás čeká nemilé překvapení! Pojďme společně nahlédnout do světa greenwashingu a zjistit, jak se mu vyhnout.
Danone v pasti greenwashingu: Skutečná tvář ‚zelených‘ produktů
Danone v pasti greenwashingu: Skutečná tvář 'zelených' produktů vás přiměje zamyslet se, zda jsou vaše oblíbené jogurty skutečně ekologické, nebo jen skvěle maskované příšery. Připojte se k nám na odhalení marketingových triků, které za ženským tónem přírody skrývají. Odkryjeme pravdu, která může změnit váš pohled na „zelené“ značky. Nechte se překvapit, jak se na to dívá moderna!
Jay Westerveld: Muž, který odhalil greenwashing hotelů
Jay Westerveld: Muž, který odhalil greenwashing hotelů, je jméno, které byste měli znát, pokud vás zajímají ekologické praktiky v cestovním ruchu. Věděli jste, že mnohé hotely se obarvují na zeleno, ale jejich praktiky jsou spíše na černou? Tento průkopník vám ukáže, jak rozpoznat skutečnou ekologickou zodpovědnost od pouhé marketingové strategie. Připravte se na odhalení podvodů, které se skrývají za zářivými ekologickými sliby!